Friday, February 9, 2018

ლიტერატურული წრე -საწრეო მუშაობის განრიგი 2017-18 სასწ.წ.II სემესტრი


                                        ლიტერატურული  წრე            
                                საფეხური 1-ლი           კლასი  მე-6
                           
        ლიტერატურული  წრის  დანიშნულებაა  მოსწავლეებში „ვეფხისტყაოსნისადმი“  სიყვარულის  გაღრმავება,   ემოციურ-ესთეტიკური  ზემოქმედების  მოხდენა,  აფორიზმების  სიბრძნის  დაუფლება,   ლექსიკური  მარაგის  გაფართოება

                               მიზნები    და    ამოცანები  
# ემოციურ-ესთეტიკური  ზემოქმედება  მოსწავლეებზე
# მეტყველების  კულტურის  განვითარება
# მხატვრული  კითხვის  უნარ-ჩვევების  გამომუშავება
# მოსწავლეთა  ლექსიკის  განვრცობა
# ლექსის  თხრობითი  ფორმით   გადმოცემა
# წაკითხულის გააზრება
# აფორიზმების  გამოყენებით  მარტივი  ტექსტის  შექმნა,  ლიტერატურული  ესე


                                მოსალოდნელი    შედეგები
ლიტერატურული  წრის  მუშაობის  პროცესში  მოსწავლეებმა  უნდა  შეძლონ:
# დიდი  რუსთველის  „ვეფხისტყაოსნის“  რიგი  თავების  წაკითხვა - გააზრება
# ლექსიკური  მარაგის  დაგროვება
# დაკვირვება  რითმასა  და  რიტმზე
# ლექსის  წაკითხვა  შესაბამისი   ინტონაციით
# „ვეფხისტყაოსნის“  აფორიზმების  გაგება-გააზრება  და  მოკლე  ტექსტისა  თუ  ესეს  შექმნა



                                           ფუნქციონირება
# ლიტერატურული  წრე საქმიანობას  განახორციელებს  2018  წლის  8  თებერვლიდან 
   ( მე-2   სემესტრი)
# წრეში  მოსწავლეთა  მაქსიმალური  რაოდენობა  6  მოსწავლე
# საწრეო  მუშაობის  ხანგრძლივობა:   კვირაში  ერთხელ   ხუთშაბათი  (14.30 – 15.30)


ლიტერატურული   წრის   ხელმძღვანელი:    ლიდა  რატიანი

წრის  წევრები:  ნანო  ქურასბედიანი,  ხატია  ბოჭორიშვილი,  ქეთი  დავლაძე,  მარია გეგუჩაძე,
                             ლიზი  რაზმაძე,  საბა  ჩუბინიძე


                                         საწრეო  მუშაობის  განრიგი
8.02 – შოთა  რუსთაველი  და   მისი   „ვეფხისტყაოსანი“   (მოკლე  მიმოხილვა)
22.02 – ამბავი  ავთანდილისა,  ასმათს  რომ  ეუბნების  ქვაბშიგან
              (მხატვრული  კითხვა, რითმა,  რიტმი)
 1.03 -  მსჯელობა  ფრაზაზე:  „კაცი  ვარ,  ადამიანი...“  ( ესეს  შექმნა)
 15.03 - „ჭაში  ჩავარდნილის“  არაკი  ( მსჯელობა,  მოკლე  ტექსტის  შექმნა)
22.03 – ტარიელისა და ნესტანის  პირის-პირ შეყრა  (მსჯელობა, ლექსის  შინაარსით  გადმოცემა)
29.03 – მსჯელობა   და  მოკლე  ტექსტის  შექმნა  ფრაზაზე:
               „მე  თუ  ზეპირ  მიცინია,  ქვე-ქვე  მითქვამს  იდუმალ  ვა“
5.04 – რჩევა  ნესტან-დარეჯანის  გათხოვებისა  (მხატვრული  კითხვა,  რითმა,  რიტმი)
12.04 – აფორიზმი - „ქმნა  მართლისა  სამართლისა  ხესა  შეიქმს  ხმელსა  ნედლად“
            ( მსჯელობა,  მოკლე  ტექსტის  შექმნა)
19.04 – მსჯელობა  სტროფზე:  „რა  აქიმი  დასნეულდეს,  რაზომ  გინდა  საქებარი...“
             (შესაბამისი  თავის  წაკითხვა-გააზრება)
26.04 – აფორიზმი - „ხამს  მოყვარე  მოყვრისათვის  თავი ჭირსა  არ  დამრიდად,
            გული  მისცეს  გულისათვის,  სიყვარული  გზად  და  ხიდად;“ (მსჯელობა, ესე)
3.05 – ანდერძი  ავთანდილისა  (1-ლი  ნაწილი), მხატვრული  კითხვა,  გააზრება-მსჯელობა
10.05 – ანდერძი  ავთანდილისა  ( მე-2  ნაწილი), მხატვრული კითხვა,  გააზრება-მსჯელობა
17.05 –  აფორიზმები - „სიცრუე  და  ორპირობა  ავნებს  ხორცსა,  მერმე სულსა“
               „სჯობს  სიცოცხლესა  ნაზ~რახსა  სიკვდილი  სახელოვანი“
                „რაცა  ღმერთსა არა  სწადდეს,  არა  საქმე  არ  იქმნების“  (მოკლე  ტექსტების  შექმნა)
24.05 –  „ მე  ვარ  ძირი  ლექსის  თქმისა,  მელექსენი  ჩემზე  შენობს“ (არჩილი)
31.05 – საწრეო  მუშაობაში  შესწავლილ  სიტყვათა  ლექსიკონი
7.06 - ლიტერატურული  წრის  შეჯამება  მოსწავლეთა  მიერ  (რეფლექსია)

No comments:

Post a Comment